2.607 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til indretning og idéer! {{forumTopicSubject}}
Hey folks!
Jeg flytter til marts sammen med kæresten i en lækker 4 værelses lejlighed på 84m2.
Væggene er hvide og det hele ender lidt op i sort hvid, fx en sort chaiselong sofa og et 46 tommer tv.. stuebordet bliver hvidt og så med et glasbord som spisebord med sorte stole.
Der er også en bar..
Men eftersom det ikke bare skal være sort-hvidt, er der måske nogle der har nogle forslag?
Og nogle hjemmesider hvor man kan købe møbler og div:)
Jeg har natuligvis selv søgt og ledt inden, men måske har i noget jeg ikke har set endnu..
jun 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Boliger: 2 Emner: 9 Svar: 69
Ellers er det rigtig svært at vælge ting via en hjemmeside, men de har mange fede "nips-ting" i fx ide møbler.
Håber det kunne bruges
jan 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
Så selvom alle møbler næsten er sort/hvide, kan man nemt tilføje liv og personlighed ved at købe en masse nipsting som du kalder det?
Hvad med planter, hvad er bedst der?
jun 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Boliger: 2 Emner: 9 Svar: 69
Jeg har valgt at samle de fleste grønne planter på en reol med 3hylder, så husker jeg at vande dem alle, samt det ser dekorativt ud.
Jeg har selv mest sort og hvidt i min stue fx. Selv tapetet på min væger i sort/hvid, men har så nogen røde puder, rødt tæppe under sofabordet, røde og sorte bloklys og røde-sorte og sølv nips ting rundt omkring. og en enkelt rød hylde også. Så er der pludseligt lidt farve. Og så nogen røde malerier på væggene.
jun 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 94
men det kommer meget an på hvilken stil i ønsker derinde??
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 39 Svar: 122
nov 2008
http://www.boliggalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=726
Ramme, billedet af muslinger samt sten er købt i Ikea. Muslinger, tang og siv har jeg selv hentet på stranden.
Det fede ved denne slags billeder er, at man hurtigt og nemt kan skifte motivet, hvis man bliver træt af det.
Til sommer vil jeg tørre en blomst og sætte den ind i midten i stedet for billedet af muslinger. Måske ligge nogle blade i bunden i stedet for sten. Sådan et dejligt sommerbillede, som man bliver glad af at se på
Go' fornøjelse med indretningen
jan 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
Men tak!
Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
Den ramme du viser i dit fotoalbum.....hvordan lukkes den?
Er det evt bare med et par hasper, eller ligende på bagsiden?
nov 2008
Der er sådan en pap/træ plade, der holder det hele på plads. Der er nogle små metaldimser på rammen, som skal bøjes ned, så de holder pladen på plads.
Var det forståeligt beskrevet?
Rammerne kan købes i Ikea til 59 kr.
Tror man i "gamle" dage, kaldte det en kikkasse....
nov 2008
Hjælp til indretning og idéer!