{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.209 visninger | Oprettet:

Christina A
Christina A
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Reel pris på nyt hus?? {{forumTopicSubject}}

Hej derude

Er der nogen af jer herinde der har erfaring med de her typehuse?
Vi har kig på en grund, men har ikke råd til det helt vilde

Er det fuldstændig urealistisk og få et nyt typehus til 1.4?
Hvis vi nu tænker ca. 140 km2 og trægulve fremfor tæpper og fliser i stedet for linolium osv. Altså ikke "bare" den billigeste løsning.

Skal man højere op i pris fordi der kommer en masse ekstra udgifter ved siden af, eller kan det lade sig gøre??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reel pris på nyt hus??
  • Christina A
    Christina A Tilmeldt:
    maj 2012

#2   13. aug 2012 Jeg har værer rundt og kigge lidt, men jeg er meget i tvivl om hvor mange ekstra udgifter der er.

• Christina A
    Christina A Tilmeldt:
    maj 2012

#4   13. aug 2012 Så lavede I huse til 1.4? smiley Ja, skal nok snakke med er firma, men når jeg ikke er særlig handy så kan de sikkert snakke om alle mulige løsninger som jeg ikke aner en dyt om det er godt eller skidt smiley

• Christina A
    Christina A Tilmeldt:
    maj 2012

#6   13. aug 2012 Okay smiley Tak for svar i hvert fald. Vil lige kigge på dit link smiley

• #7   15. aug 2012 først så vil jeg advare mod og sætte sig for hårdt i det.. bevares et nyt hus er da lækkert men hvis der ikke er råd til røde bøffer og biograf ture..

der kan komme mange uforudsete udgifter.. bare en sandpude på grunden kan løbe op i flere 100tusinde.. udover grunden skal købes så skal grunden bygge modnes og det koster også..

give huset har os nogen lækre huse til de priser.. men hvis 1,4 er til både grund og hus så er der ikke meget håb for jeres projekt

• #8   16. aug 2012 Du kan være helt sikker på at, hvis du opgraderer materialerne, så ryger pengene lynhurtigt.

• Michael P
    Michael P Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 7
    #9   20. aug 2012 (link fjernet)

Kommentér på:
Reel pris på nyt hus??

Annonce