3.229 visninger
|
Oprettet:
snydt af udlejer... HJÆLP. {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige nogle spørgsmål ang min lejelighed.
I mine papire står der den er Bruto 120 m2, jeg har en skunk en gang og et vaskerum, skal de regnes med i de m2 jeg betaler for. for det har jeg ikke gjordt og jeg hasr kun fået den til 82,5m2. Det skal også siges at når vi betaler varme, betaler vi for hvor mange m2 vi har, og på deres regnsbab står der at vores lejelighed er 135 m2. er det bare mig eller blir vi snydt totalt her, og hvad kan man gøre... det er vel noget LLO skal hjælpe med...
Hilsen den ulykkelige lejer..
jun 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 49
nov 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Boliger: 1 Svar: 41
Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
nov 2008
sep 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 23
nov 2008
aug 2009
Følger: 1 Svar: 2
jan 2009
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 143 Svar: 3.187
Du tror du snyder udlejer, fordi du har fast strøm ......???? Jeg tænker I har fast strømafregning som er beregnet på det samlede forbrug i den ejendom du bor i - så din vanvittige idé med at sætte el-radiatorer til, fordi du tror du sparer varme, betaler din naboer så for.
Som de andre skriver, så vil der altid være en fordampning, uanset om du har tændt for dine radiatorer eller ej, mon ikke det er "opfundet" for at snydepelse som dig, ikke skal have gratis varme.
Jeg syntes det ser ud som om, du ikke har sat dig ind i, hvordan tinege fungerer og fordi du ikke har det, tror du at du bliver snydt. Meld dig ind i LLO og sæt dig ind i tingene :o)
maj 2009
Følger: 1 Svar: 6
ellers er der jo llo men dem skal du nok først kontakte når du har fundet ud a om din kontrakt passer..
held og lykke....
feb 2009
Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 24
Nej du, bare glem tanken om du bliver snydt, og så få smidt de elradiatorer ud i en fart, inden dine naboer finder ud af at du prøver at snyde dem. Elradiatorer er alt for dyre at bruge til opvarmning. Så få liv i de radiatorer, og nyd at du så får penge tilbage næste år, istedet for en efterregning. I dagens danmark er der lovmæssigt så mange forskellige målere på, at din udlejer har helt styr på hvor meget du sviner med strømmen. Og selvfølgelig betaler han ikke den regning selv, den bliver sendt direkte til dig.
jun 2008
jun 2008
jul 2008
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 87
jul 2008
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 87
jun 2008
Hvad øøøøøh, Rasmus - bryder du dig ikke om de svar du har fået, siden du ikke deltager i din egen tråd ?
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Boliger: 2 Emner: 1 Svar: 48
feb 2009
Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 24
Man brugte dem næsten alle steder ved udlejning før i tiden, men flere og flere får de små målere pillet af, i forbindelse med man kommer på fjernvarme. Grunden til dette er, at clorius målerne er alt for nemme at "snyde". Det er simpelt at snyde dem, til at tro at der ikke er varme på radiatoren, og modsat så dem der ikke prøver at snyde, bliver selv snydt ved at den måler et forbrug, så snart lokalet på den ene eller anden måde er opvarmet.
De fleste nye eller nyrenoverede lejemål, har idag seperate målere på, hvilket er godt for miljøet. Det kan få folk til at spare på forbruget, fordi det kommer en selv tilgode. Med fælles målere, har man tendens til selv at bruge lidt ekstra. Det er jo træls at spare på strømmen, når man ved at overboen prøver at fuske sig til gratis strøm, og alle skal dele hans regning.... Hint hint Rasmus...
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Boliger: 2 Emner: 1 Svar: 48
snydt af udlejer... HJÆLP.