24. jun 2008 Følger: 4 Følgere: 3 Boliger: 3 Emner: 17 Svar: 39
Hjemboende som 23årig og tilfreds? {{forumTopicSubject}}
Ja, lyder måske mærkeligt, men efter at af boedet "hjemme" igen efter 5 år for mig selv. Men det er faktisk fint.
Sommer sidste år, efter at ha boet i sønderjylland i 2 år fik jeg "hjemve" (er født og opvoksed i Roskilde) og ville gerne hjem til byen igen. Men havde ikke et job der vented og har en hund (hvilket gør det svært at finde noget, når der ikke er job) Så min mor tilbød jeg kunne bo hos hende de par mdr. (2-3mdr) som jeg regned med det max ville tage at finde et job, meen nej. (der kom lige en fininans krise i vejen)
Nu har jeg belsuttede at vende tilbage til skolebænken og begynder til januar. Men SU'en rækker ikke langt (til en alm lejlighed) og når der kun er en afdelig i bolig selskabet hvor hund er tilladet i ungdoms bolig, så er der lange udsigter
Har nu boet hjemme (igen) i 8mdr. og efter en lille månde med knuder på tråden (2 meget stædige kvinder under samme tag) munde ud i en kæmpe diskution og nu, ja jeg har aldrig haft det bedre med min mor. Vi skulle åbenbart bare har snakkede odenligt ud om det. Hun støtter mig fuldt ud og har faktisk sagt jeg ikke må flytte før eksamen er i hus (om 2år) og der er job på beding.
Så ja, havde aldrig trodet det ville gå, men er faktisk glad for min bolig sitration og er ikke flov over at sige "jeg bor hjemme"
bare et lille glad indlæg fra en hjemmeboede forvokset teeanger
PS. undskyld stavefejlene, men er ikke vant til at stå så tidligt op, er inkaranede natte ravn.
jun 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 303
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Boliger: 2 Emner: 12 Svar: 32
Undskyld det blev så langt.
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Boliger: 2 Emner: 1 Svar: 48
Men dejligt at du kan enes med din mor
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 5 Boliger: 1 Emner: 109 Svar: 869
Specielt er det dejligt at have sine forældre tæt på sig, når man har så gamle jeg forældre som det er tilfældet her.
sep 2009
Følger: 1 Svar: 34
og extra flot af din mor....
gå ind og giv hende et mega kram uden at sig noget... det giver hende mere end du tror... prøv...
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 7 Emner: 340 Svar: 2.884
Jeg boede hjemme i mit batndomshjem hos mine forældre til jeg var færdiguddannet som 23 årig. Købte en lejlighed hvor jeg boede i 10 år, men jeg duer ikke til at bo i lejlighed, så jeg solgte den og flyttede hjem til mine forældre igen. Boede der i et års tid, tror jeg. Så blev deres nabohus sat til salg. Det købte jeg, så nu bor vi ved siden af hinanden. Og har gjort det i 15 år. Min bror bor med hans familie på den anden side af mine forældre. Jeg er SÅ glad for at vi alle kan være til hjælp og støtte uden at overrende hinanden:-)
Så vær taknemmelig:-)
aug 2009
Følger: 1 Svar: 3
sep 2008
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 32
Flyttede hjemmefra da jeg var 17 år, da havde jeg fået nok. Tid til at være sig selv.
Men fint at det kan lade sig gøre for dig og din mor..
jun 2008
Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 67
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 7 Emner: 340 Svar: 2.884
Og få opbygget en studiegæld, som skal afbetales de næste mange mange år? Når man har mulighed for at bo hjemme billigt og iøvrigt leve sit eget liv??
jun 2008
Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 67
Hjemboende som 23årig og tilfreds?