Forsikring. Hvordan gør man nemmest {{forumTopicSubject}}
Hey
Da vi lige har fået brev fra vores forsikringsselskab, hvor der står vi stiger i pris på en række præmier, overvejer vi at flytte selskab.
Vil selvfølgelig gerne have det billigste sted, så jeg skal have kontaktet så mange som muligt, inden vi siger ja til noget.
Men hvordan gøres det lettest!?? Skal jeg ringe til ALLE selskaberne, og fortælle alt hvad vi vil have, pris, cpr-numre, bilmodel, årgang, antal børn, indbo osv osv osv!?? For så skal jeg da vidst have taget fri en dag.
Eller kan man sende en mail til alle selskaberne, hvori der står det samme!?? Det er lidt hurtigere for mig, og så har jeg efterfølgende nget på skrift.
Eller hvordan kan det ellers gøres!??
Hører gerne hvordan DU har fået dit forsikringsselskab og hvorfor netop dette.
Forstsat god søndag aften.
Jonas T
aug 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
Vil gerne have en forsikringsmand ud og give det endelige tilbud, hos os. Men KUN det endelige tilbud. Har fuldtidsjob og 3 små unger, så synes sq ikke lige at have tiden til at have måske 10 af sådanne nogle rendende, hvis de på forhånd kunne have givet en overslagspris.
jul 2008
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 59
Her kan du sammenligne forsikringspriser, og hvad de dækker.
HUSK! Dette er kun vejledende, og det er altid bedst at få en assurandør ud og give et specifik tilbud
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 93 Svar: 1.597
jun 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
1. - Så viser du selskaberne, at alle har fået samme oplysninger og dermed kan de alle byde ind på helt samme vilkår.
2. - Det sorterer allerede nogen fra, uden at du skal bruge krudt på det. Hvis de ser at du har anmodet om tilbud hos andre forsikringer end netop et pågældende, vil nogle opgive at give tilbud og give besked om det med det samme. Såre simpelt.
Hvis du så alligevel synes at du gerne ville have haft et tilbud fra nogle af de selskaber som sprang fra i 1. og 2. runde, ringer du dem bare op istedet
Nogle firmaer er sultne efter kunder i den her tid og ved at sende den fælles mail rundt, vil du måske kunne presse nogle forsikringer en ekstra tand ned i pris
aug 2009
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 5
Ringede til GF..... søde mennesker at snakke med... ordnede det over tlf, og fik så policer tilsendt vi kunne læse igennem... og var vi interesseret kunne vi bare skrive under og retunere.... det var sgu nemt...
jun 2008
Følger: 1 Boliger: 1 Emner: 3 Svar: 23
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 158
jun 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
Og husk så, at du ikke skal have forsikret hverken mere eller mindre end det du ejer, og forsikrer dig kun imod det du nu også har behov for. Der er ingen grund til at bruge 700 kr. på en rejseforsikring, hvis du aldrig rejser - eksempelvis.
maj 2009
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 43 Svar: 331
Forsikring. Hvordan gør man nemmest