{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.727 visninger | Oprettet:

nina o
nina o
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 6

opsigelse pga rotter {{forumTopicSubject}}

ja lige et spørgsmål..vi bor i en lejlighed hvor der er problemme med rotter. vi kan hører dem i loftet i vægge de piver osv... gentagende gange har vi gjort udlejer bekendt med problemet. har haft teknisk forvantlig (rottemand) ude 2 gange og han fortæller os der er hul i kloaken.. igen ringer vi og fortæller udlejer dette. men der sker ikke noget. nu har vi læst at rotter har 52 sygdomme de kan smitte os med.. og vi kan bare ikke blive boende der..

har fundet en anden lejlighed fra d. 15/6 2010 men vi har ho 3 mdr opsigelse.-- kan vi flytte fra lejlighed ude opsigelse pga dette problem med rotter..

på forhånd tak

hilsen nina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opsigelse pga rotter
  • #1   7. maj 2010 Meld udlejer til http://www.lejerneslo.dk/

• Nina P
    Nina P Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 94
    #2   7. maj 2010 kig hvad der står i din lejekontrakt... hvis udlejer ikke overholder lejekontrakten burde den kunne brydes.. kan du ikke se noget der skal du som der er blevet sagt skynde dig og melde dig ind i llo så kan de hjælpe dig..

• Rikke T
    Rikke T Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #4   7. maj 2010 jeg har en sag kørene gemmen lejerens lo vil bare lige sige at en sag gennem dem tager tid, min sag har køre et år den 1/7 og den er først nu kommet videre til retten, så det er desværre noget der tager lang tid da de har mange sager. og så skal man lige huske at melde sig ind før de overhovedet vil give dig råd og vejledning

• #5   7. maj 2010 Desværre hænger I nok på de 3mdrs opsigelse uanset hvad. I hvert fald skal i have fat i lejernes llo inden i flytter. For ellers kan de måske ikke hjælpe.
    Men det er meget meget svært at få kortere opsigelse, uanset problemet.
    Jeg har selv haft udlejer der sendte brev om, at de selv ville benytte lejligheden fra nogen måneder efter, og da det var, fandt jeg et nyt sted. De ville dog ikke opsige mig, trods de havde skrevet på brev at de selv skulle bruge det, Men så længe de ikke ville sige mig op, kunne jeg intet gøre. Og havde LLO til at køre sagen... Deh´havde dog taget ulovligt forbrug, så jeg fik da lidt ud af det.

Kommentér på:
opsigelse pga rotter

Annonce