{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.383 visninger | Oprettet:

Annette F
Annette F
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10

Ang. døre og karme :) {{forumTopicSubject}}

Endnu et spørgsmål:)

Eftersom at det gulv jeg skal have lagt er hvidpigmenteret skal jeg også have karme og døre osv. i nogenlunde samme farve. Karmene er vidst ligetil da de er oliebehandlet og så sagde bauhaus manden at jeg bare kunne give det en omgang bordpladeolie der gør det hvidpigmenteret.

Men mine døre er lakeret i et tynd lag.. Hvad gør man så her? Skal det slibes af eller findes der et vidundermiddel der kan opløse lakken?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. døre og karme :)
  • #2   26. maj 2010 Panelhvid fra trip trap... det kan give den samme effekt på lakerede overflader.... fåes også i Bauhaus

Har selv brugt det på lakeret panelloft med god resultat og havde planer om at bruge det på nogen lakerede fyrtræs døre........

• #3   26. maj 2010 Det er den her jeg har brugt: (link fjernet)

• Annette F
    Annette F Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10
    #4   26. maj 2010 Okay hvis det produkt du linker til også dur på lakerede overflader så er det da ret perfekt.. Så behøver jeg jo ikke at fjerne lakken først. Men tror du så at det bliver nogenlunde samme farve som karmene som er oliebehandlede?

• #5   26. maj 2010 Jeg er godt tilfreds med resultatet... du kan kigge i mine billeder der et billede af det....

• #6   26. maj 2010 Det er de billeder der hedder Børneværelse

Kommentér på:
Ang. døre og karme :)

Annonce