{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

pernille m
pernille m
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10

lejlighed/ værelse {{forumTopicSubject}}

er ikke særlig klog på det her område men ville gerne lige høre
om i har noget jeg skal kigge efter og være opmærksom på, når jeg kigger efter lejlighed eller værelse

det er først gang jeg kigger efter en lille lejlighed eller værelse

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lejlighed/ værelse
  • Nina P
    Nina P Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 94
    #1   14. jun 2010 mit råd vil være google udlejer ligemeget om det er privat eller en forening for man kan altid ende et dårligt sted.... der hvor jeg boede i min første lejlighed så alt godt ud... da jeg så flyttede ind var der over 14 fejl i min etværelses... men els så kig på området de folk der bor omkring så du ikke ender et sted med masser ballade:) held og lykke med det...

• #2   14. jun 2010 google udlejer, og kig hele lejligheden igennem for fejl/mangler, kig efter hvordan naboerne er, for det er satme træls med naboer der fester 24/7 når man egentlig bare gerne vil sove!

min første lejlighed var noget værre lort for at sige det mildt.!
    lejligheden var ved at falde sammen, havde en overbo, der lå og bollede konstant, og man kunne høre det så tydeligt, og havde en anden nabo der røg herre meget hash, det var sådan at man blev skæv af at være i opgangen!

Sådan skal jeg hvertfald ikke bo igen!

Skal aldrig bo et sted hvor der kun bor unge mennesker eller indvander, gider ikke det fest lort hver weekend og indvander (staves) som står og råber og skriger i opgangen, fordi de ikke kan finde ud af at snakke med dempet lyd når de snakker deres sprog.!

er super heldig her hvor jeg bor nu, her er jeg den yngste, de andre er 27-35 år.! super dejlige naboer, hvor vi tit sidder udenfor og griller sammen =)

sorry stavefejl.! (tidligt om morgen)

• Simone P
    Simone P Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #3   14. jun 2010 Bare du kommer ind og se lejligheden inden du køber den, tror jeg sku nok det går. Jeg kendte dog nogen der hvor jeg købte min lille bolig i et rækkehus, Men held og lykke :o)

• pernille m
    pernille m Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
    #4   14. jun 2010 jeg leder og leder håber jeg får noget hvor min veninde bor

Men tak

Kommentér på:
lejlighed/ værelse

Annonce