{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.413 visninger | Oprettet:

Male trappe? {{forumTopicSubject}}

Har planer om at gi' mig i kast med at male min trappe, da dem der boede her før syntes de skulle male den.. i en mystisk farve, en maling der ikke er beregnet til trapper og så på alt dét ved siden af trappen.. :S Samt deres hund har spist/krattet ½ af malingen af.. :S - ja, den er ikke køn..

Har tænkt den skal være sort, men vil gerne gøre det ordentigt den her gang!
Så hvad for noget maling skal jeg bruge? - det er en trætrappe..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Male trappe?
  • #1   7. aug 2010 Du er jo nød til at slibe det gamle maling af, og så ville jeg smutte ned forbi det lokale byggemarked, og få noget maling der er beregnet til trapper

• michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #2   7. aug 2010 jeg ville overveje at lægge tæppe eller andet på trædeflade og så male sider og stødtrin, synes ikke rigtigt maling holder ret godt på sådan noget , skal det være malet , er der noget gulvmaling der er bedst til sådan noget .

• #3   7. aug 2010 Hov, ja det er osse kun siderne og gelænderet..
    På træde-fraden er der lenoliom(staves??) da den lidt fungere som gang/entré..
    smiley

• michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #4   7. aug 2010 så er er det bare en almindelig glans 50-80 maling ligesom panelmaling du skal bruge, hvis det eksisterend maling ikke sidder fast skal det af hvis det sidder fast skal det matslibes´husk og sig i butikken du ikke ved hvad der er malet med før , i forhold til olie/vand baseret,

• #6   8. aug 2010 Min mor nævnte lige noget med noget syre eller noget..?
    Istedet for at slibe kan man putte noget snask på og så går malingen væk..?
    Det havde hun vist selv gjort ved en trappe..

• #8   9. aug 2010 Sascha K - <i>Istedet for at slibe kan man putte noget snask på og så går malingen væk..?
    Det havde hun vist selv gjort ved en trappe..</i>

Det går ikke væk, så skal du skrabe det af, når det er opløst og bagefter vaske grundigt af med vand. Derefter slibe, grunde og male 1-2 gange, alt efter kvaliteten af den maling du køber. STORT arbejde.

Du slipper ikke for at slibe - slib grundigt, vask af med grundrens, spartel evt. om nødvendigt, slib, grund og mal 1-2 gabge. Så får du et flot resultat.

Du skriver selv du vil gøre det ordentligt denne gang - så er der ikke noget der hedder nemt :o)

God arbejdslyst

• #9   9. mar 2018 Er igang med det der nu 🤣🤘 har fået trappe trinene slebet og lud og lak behandlet danm det blev sku flot nu er jeg så igang med at slibe vangerne og gelænderet 🤯

Kommentér på:
Male trappe?

Annonce