2.195 visninger
|
Oprettet:
Renovering: Materialer? {{forumTopicSubject}}
Hej. Vi står og skal renovere hus og ville høre ad om der er nogen der ved hvilke materialer der skal bruges til sådan noget.
Vi skal:
- ordne facaderne, bla. pudse dem op.
- skifte tagplader
- lave endegavlene
- ordne/pudse skorsten
Håber at kunne få lidt vejledning til vores renoveringsprojekt
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 4 Svar: 73
Alt varierer jo efter jeres eget ønske ang vedligehold, farve osv osv osv.
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 631
I bliver selv nødt til at finde ud af hvad i har og hvordan i vil have det til at se ud.
Tag ned i trælasten og snak med en bygge rådgiver dernede.
Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
For hver ting du har nævnt bør du som minimum beskrive hvad der er idag og beskrive materialetyperne samt ønskerne. Det er et super bredt spørgsmål som er rigtig svært at svare på når man ikke har set huset
/A
dec 2008
Følger: 1 Boliger: 1 Emner: 48 Svar: 244
sep 2008
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 27
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 631
Derfor er det stadig en utroligt dårlig investering. Det er arbejdslønnen som koster.
Men nå ja i bestemmer selv, men hvorfor køber i ikke jeres eget og bruger jeres energi på det hus?
Jeg har et par kammerater som har gjort det samme og i dag fortryder de 1000 gange at de gjorde det.
Nok om det.
Du bliver nødt til at få fat i en byggerådgiver. Vi aner jo intet om huset. Så derfor kan ingen svare dig på dine spøgsmål.
maj 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 71
Jeg vil dog heller aldrig røre en finger hvis jeg havde en lejebolig! Så tænk jer om inden i begynder!
men det er jo ikke det som spørgsmålet gik ud på, så du må komme med noget mere info som de andre også skriver
Renovering: Materialer?