{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.195 visninger | Oprettet:

Majken P
Majken P
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 27

Renovering: Materialer? {{forumTopicSubject}}

Hej. Vi står og skal renovere hus og ville høre ad om der er nogen der ved hvilke materialer der skal bruges til sådan noget.
Vi skal:
- ordne facaderne, bla. pudse dem op.
- skifte tagplader
- lave endegavlene
- ordne/pudse skorsten

Håber at kunne få lidt vejledning til vores renoveringsprojekt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renovering: Materialer?
  • Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 3 Følgere: 4 Svar: 73
    #1   1. maj 2011 Det er godt nok et vidt begreb må man sige.
    Alt varierer jo efter jeres eget ønske ang vedligehold, farve osv osv osv.

• #2   1. maj 2011 Ja det er godt nok et vidt begreb! Der er ingen som aner hvordan jeres hus er bygget op og mulighederne er uendelige.
    I bliver selv nødt til at finde ud af hvad i har og hvordan i vil have det til at se ud.
    Tag ned i trælasten og snak med en bygge rådgiver dernede.

• Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #3   1. maj 2011 hej majken

For hver ting du har nævnt bør du som minimum beskrive hvad der er idag og beskrive materialetyperne samt ønskerne. Det er et super bredt spørgsmål som er rigtig svært at svare på når man ikke har set huset

/A

• #4   2. maj 2011 når det så er sagt så er det et leje hus i bor i så vidt jeg har forstået på dine andre tråde så forstår ikke i vil poste penge i det overhovedet

• Majken P
    Majken P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 27
    #5   2. maj 2011 Det er udlejer der betaler og vi får gratis husleje i den periode.

• #6   2. maj 2011 Majken P
    Derfor er det stadig en utroligt dårlig investering. Det er arbejdslønnen som koster.
    Men nå ja i bestemmer selv, men hvorfor køber i ikke jeres eget og bruger jeres energi på det hus?
    Jeg har et par kammerater som har gjort det samme og i dag fortryder de 1000 gange at de gjorde det.
    Nok om det.
    Du bliver nødt til at få fat i en byggerådgiver. Vi aner jo intet om huset. Så derfor kan ingen svare dig på dine spøgsmål.

• Troels B
    Troels B Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 71
    #7   3. maj 2011 tror udlejer vil sidde og klappe i sine hænder når han får jer til at arbejde/renovere vedkommendes bolig! da det kun kommer til at koste ham materialer og den husleje!!

Jeg vil dog heller aldrig røre en finger hvis jeg havde en lejebolig! Så tænk jer om inden i begynder!
    men det er jo ikke det som spørgsmålet gik ud på, så du må komme med noget mere info som de andre også skriver smiley

Kommentér på:
Renovering: Materialer?

Annonce