{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.477 visninger | Oprettet:

Martin H
Martin H
Tilmeldt:
7. nov 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

Hvilket Sim til GSM Alarm {{forumTopicSubject}}

Hey BG

Jeg har lige invisteret i Alarm uden abonnement men skal bruge en udbyder til Sim-kort så jeg kan få SMS'er når der sker noget.

Hvilken udbyder ejner sig til dette og hvor man ikke betaler abonnement men kun for trafik ?

På forhånd tak
Holst


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket Sim til GSM Alarm
  • T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
    #1   20. jun 2011 jeg købte bare et taletidskort til vores.

  • Christine J
    Christine J Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Svar: 5
    #2   20. jun 2011 Man skal købe et taletidskort, der ikke udløber ihvertfald. Da jeg fik sat min alarm op, fulgte der et Lebara mobil sim kort med. Fandt så ud af for nylig, at det ikke virkede mere - ikke så heldigt, hvis uheldet skulle være ude:-(

    Jeg er også på jagt efter et nyt, men det skal helst være hos et selskab, hvor der er mobil optankning, så man ikke skal bekymre sig om der lige pludselig ikke er flere penge på.
    Så hvis du finder et godt kort, så sig endelig lige til:-)


  • Tommy P
    Tommy P Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 28
    #4   20. jun 2011 som jeppe og så siger så find et abonnement til 0 kr i måneden

    noget lig det her (link fjernet) (det koster dog 20 kr hver 3 måned hvis forbruget er under 50kr) men det er så kun 80kr om året og den kan sættes til at selv at tanke på når saldoen komme på 0 kr


  • Tommy d
    Tommy d Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 26
    #5   21. jun 2011 Se på Bibob, 0 Kr i abonnement og 8 øre pr sms. Fungere som taletid og kan sættes til automatisk optankning.

    https://www.bibob.dk/produkter/pakker/basispriser/


  • Tommy P
    Tommy P Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 28
    #6   21. jun 2011 og husk lige at læse de forskellige vilkår igennem inde du springer på det første og billigste abonnement du finder så som bibob (for ved det du skal bruge det til kommer du til at betale 120kr om året i Inaktivitetsgebyr) så et abonnement til 0kr i måneden koster for dit vedkommende 10kr i måneden



  • Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #7   21. jun 2011 Okay smiley

    Hvordan sætter i egentlig PIR sensorene op i hjørnerne ?
    Dem jeg har modtaget er der sådan nogle man slår ud så der er plads til en skrue og der er ikke dobbelklæbende tape med.
    Men man kan jo dårlig komme helt derind i hjørnet med en boremaskine, så tænkte på dobbelklæbende tape. ?

    Men hvad gør folk egentlig ?


  • Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
    #8   22. jun 2011 Pid'erne skal sættes op på ydervæggene, så sol og evt. let blafrende gardiner fra let utætte vinduer, ikke fanger pid og udløser en falsk alarm.

Kommentér på:
Hvilket Sim til GSM Alarm

Annonce