1.693 visninger
|
Oprettet:
Flytte hjemme fra {{forumTopicSubject}}
Hvad mener I er det vigtigste at anskaffe sig når man for første gang flytter hjemme fra i en ungdomsbolig?
Manglede I at købe noget, eller var der noget I sagtens kunne have undværet?? Tænker på gryder, kander mm.
nov 2011
Følger: 1 Svar: 49
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Boliger: 3 Emner: 10 Svar: 49
mar 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
Hør i familien - alle, stort set i min familie havde en gryde, eller en pande de ikke skulle bruge længere, så dem fik jeg og smed ud når de var for dårlige. De spejlæg, og andre småting jeg lavede smagte fint af den grund... Det er sjældent Michellin mad der kommer fra en ungdomsbolig...
Mvh
Klaus
aug 2011
Følger: 1 Boliger: 1 Emner: 7 Svar: 23
Men når det er ungdomsbolig du flytter i, så vær opmærksom på om der er ovn og køleskab - det er nemlig ikke alle steder der er det (:
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Boliger: 1 Emner: 13 Svar: 60
Alt andet kommer stille og roligt.. Når du står og mangler lige "dét" redskab skal du nok finde en løsning til du får købt det
Tillykke med boligen
nov 2011
Følger: 1 Svar: 20
okt 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
Mulle_pige:
Har dog ikke fået egen bolig. Er bare ved at lave ønskeliste til Jul. Bliver 18 i Januar og regner så med at flytte omkring april, men det ved jeg ikke helt endnu
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Boliger: 1 Emner: 13 Svar: 60
Ønsk dig evt gavekort til Ikea.. Der får du ret mange lækre ting til en billig penge Bare du passer på, ikke at købe de tallerkner der larmer som negle på en tavle, når du bruger kniv og gaffel
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Boliger: 1 Emner: 10 Svar: 115
Et must for mig da jeg flyttede hjemmefra, var at skabe hygge omkring mig, med sterinlys osv
Og self have de mest nødvendige ting som: bestik, tallerken, glas, møbler. osv osv..
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Boliger: 2 Emner: 1 Svar: 28
Seng el sovesofa
evt sofabord
spisebord + stole
lamper
Gardiner + stænger
evt noget reol værk el hylder
evt skab hvis dette ikke er indbygget.
Håndklæder
viskestykker
klude