15.623 visninger
|
Oprettet:
Stone Color {{forumTopicSubject}}
Er der nogen herinde, der har prøvet at male belægningssten/fliser med Stone Color? Vi overvejer, at prøve det på vores terrasse, da fliserne er blevet rigtig grimme og plettede. Og vi orker ikke rigtig, at skifte dem ud. Vi er dog lidt i tvivl om det er så slidstærkt, som de lover.
aug 2009
Følger: 1 Boliger: 1 Emner: 4 Svar: 32
aug 2009
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 5 Boliger: 1 Emner: 109 Svar: 869
Derimod vil jeg anbefale at man tager stenen op, og ligger dem på ny, og eventuelt bruge noget andet fugesand.
Malingen fungere simpelthen bare ikke i længden.
-Gider ikke et produkt, hvor der er forbehold.
aug 2009
aug 2009
jun 2008
Haha... altså EN gang skift fra sommer til vinterdæk, og omvendt, så er den maling færdig. Det samme når skal skovle skidt op når du har fejet, eller skovle sne osv osv.
Oliepletter... har du prøvet med motorrens ?
Eller som min far altid gjorde, hæld dieselolie på, og så savsmul.
Det har hvertfald taget alle de oliepletter som min fars bus har lavet i deres indkørsel
aug 2009
Som jeg skriver i mit første indlæg, er det vores terrasse, det handler om og der kører altså ingen biler:-) Oliepletterne stammer fra da mine sønner engang brugte terrassen til knallertværksted og altså ikke fra bilen. Terrassen er overdækket, så der skal heller ikke skovles sne. Det eneste fliserne skal klare er altså slitage fra menneskefødder og hundepoter.
jun 2008
Hva med bare at vende fliserne, det får man altså et super resultat ud af
aug 2009
maj 2012
Følger: 1 Svar: 1
Hvordan er jeres erfaring med Stone Color nu 2 år senere? Ser det stadig pænt ud, eller skal man holde sig fra det?
Og hvad med dig Fru Larsen, har i nogen erfaringer at dele ud af?
Stone Color