{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til indretning
  • #1   21. jul 2010 Sort..

• Herdis V
    Herdis V Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 58
    #2   22. jul 2010 Altså hos os har vi også sorte lødersofaer og et rødt gulvtæppe under vores sofabord. Sofabordet er så hvidt og tv møblet er sort.. det ser super fint ud:)

Men det er alt sammen smag og behag jo:)

• #3   24. jul 2010 Synes du skal finde et tv- og sofabord i samme materiale!
    Sort synes jeg ikke, når nu sofaerne er det, men hvad med en mørk træsort? Hvid højglans kunne også se rigtig godt ud.

• Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #4   27. jul 2010 Jeg er indretningskonsulent i mit eget firma. Ville helt klart overveje et hvidt bord. Det kan hurtigt blive for meget med alt det sorte. Eller hvad med et hvidt bord med indbygget bioethanolpejs? Se her f.eks. her: (link fjernet)

• #5   27. jul 2010 Christian N:

SYGT bord! Men det ser da hammer-godt ud!! smiley

• louise j
    louise j Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #6   27. jul 2010 fedt bord. det er værd at overveje , men hvad stå sådan et bord i... og hvor bestiller jeg det henne?

• Sofie H
    Sofie H Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #7   20. sep 2010 Jeg ville personligt sige sort, men er personligt heller ikke til sort og hvidt sammen på den måde smiley

• #8   14. dec 2010 Jeg har sorte sofaer og et rødt og 2 sorte sofaborde, de billige til 39 i ikea, røde lamper. tæppet skifter vi efter behag, er bare billige klude tæpper.
    hele endevæggen re hvide rumdelere i forskellige størrelser, der står fladskærmen på og så er der masser af plads til dvd/ cd 7 bøger og nips.

Kommentér på:
hjælp til indretning

Annonce