hjælp til opfriskning af kedelig stue {{forumTopicSubject}}
Hej. Min kæreste og jeg bor i en 2 værelses lejlighed på omkring 60 kvm. Problemet er vores stue, det som om vi ikke rigtig har kunne "falde på plads" i den. Den er upersonlig og kedelig og afspejler slet ikke os.
Men de personlige ting skal nok komme af sig selv, problemet er valg af møbler.
Stuen er ca. 25 kvm, så den er ikke vildt stor! Væggene er hvide og gulvtæppet er lysegrå.
Vi har 2 vægge der er ret rå og specielle, man kan se det er mursten, der er malet hvide, synes de er ret fede og vil gerne udnytte stilen i det. Skal have købt et tv møbel, sofabord og svævehylder, spørgsmålet er så bare hvilke materialer der ville gøre sig pænt?
kunne også godt bruge nogle råd til hvordan man bedst muligt udnytter kvadratmeterne i vores lille stue
jun 2008
Følger: 15 Følgere: 13 Emner: 57 Svar: 2.367
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Boliger: 1 Emner: 18 Svar: 104
Er i øvrigt enig med Fru Larsen og Marianne: opret din bolig eller lav et fotoalbum - også med de andre rum i din bolig, så vi kan se hvilken stil du er.
Ligeledes, hvad er dit budget - både 'her og nu' og 'på sigt'.
nov 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Hmm.. Hvilken stil jeg er til. min kæreste er sådan meget til "new yorker" stilen, og det er jeg egentlig også. men jeg er også vild med vilde farver. Kunne godt tænke mig sådan lidt at når folk kom ind i mit hjem at de sådan lidt "wow, hvad fanden skete der lige der"
nov 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/40105340/
(link fjernet)
ja budgettet er desværre ikke det helt vilde, sådan er det jo når man er på SU
tænkte også på om det ville se dumt ud med sortbrune hylder, hvis resten af møblerne er hvide og undtagen sofaen der er meget mørkebrun?
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Boliger: 1 Emner: 18 Svar: 104
hjælp til opfriskning af kedelig stue