{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilke lån er bedst nu ??
  • #1   21. nov 2011 Til det store ville jeg nok vælge et flexlån med loft.
    Sådan et har vi og er meget glade for det,når renten er lav er den også lav på vores lån, men der er loft på så det kan aldrig stige til over 5%.

Til det lille lån, der skal i se på hvad i har råd til at undvære, jo mere i kan betale på lånet jo hurtigere er det færdigt..

• Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #2   21. nov 2011 enig med et flexlån med loft. alternativt vil det være en super ide at få afdragsfrihed de første år. De penge I ellers skulle have brugt på afdrag bruger I på hurtigt at nedbringe banklånet så I får en hurtig afvikling af banklånet om muligt....banklånet er dyrt og skal derfor væk først

jeg slap selv for et banklån da jeg købte så har idag kun et F2 med loft

• René Ø
    René Ø Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Svar: 20
    #3   21. nov 2011 Jeg sidder med et 5% obligationslån og 5,25 på banklånet, og det er jeg fint tilfreds med. Jeg er tryghedsnarkoman, og har ikke den store tiltro til F1 lånene. Ydermere ønsker jeg ikke at omlægge mit realkreditlån, til den kurs det tilbydes til.

• #4   22. nov 2011 Jeg har også flexlån med loft og de sidste 2-3 år har det jo været genialt fordi renten er faldet og faldet. 2012 skulle der komme en historisk lav rente så der vil det blive endnu billigere.

Håber trenden fortsætter :o)

• #5   22. nov 2011 Jeg ville ikke vælge afdragsfrihed i denne tid. Ville vælge at sørge for at have muligheden for afdragsfrihed i tilfælde af at I skulle komme i økonomisk krise i fremtiden.

Jeg blev syg og endte på sygedagpenge i en længere periode hvor afdragsfriheden betød at jeg kunne beholde huset og i dag er jeg igen på fode økonomisk.

Ville klart vælge den løsning i disse usikre tider.

Men er også tryghedsnarkoman :o)

Kommentér på:
hvilke lån er bedst nu ??

Annonce