Byggeri igang..MANGE råd søges {{forumTopicSubject}}
Hey There;)
Nu er sommeren kommet huset skal gøres færdig.
Mangler hjælp og forslag til følgende.
Rundt om huset er der ca 20 mursted der skal skæres ud sættes nye. Ca pris?
Jeg har en væg mellem bryggers og køkken skal fjernes, laves stort køkken med ny gulv,lofter, helt nyt køkken..
Nogle forslag til gulvvalg til køkken? Samt hvis i kender kørende tilbud på godt køkken pt?
Garageloft med flænger minde rom noget halm lignende plader med fugt,skal ud og nye på,samt spartele væggene og male. i alt 28 m2
begge indgangsdøre skal skiftes til hvide indbrudsikre døre..nogle forslag?
Har du/i brugbare info til noget af det eller hele og evt selv lige haft renovering minde rom nævnte skriv gerne.
Mvh Ibo
jun 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
Du vil få et væld af forskellige svar, og ingen af dem vil ramme rigtigt.
Grib knoglen, og ring rundt.
nov 2008
Følger: 1 Boliger: 1 Emner: 6 Svar: 42
sep 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Boliger: 1 Emner: 9 Svar: 25
jan 2012
Følger: 1 Svar: 12
nov 2008
har selv skiftet en hel del døre som har været udsat for indbrud, de fleste gange har det været meget nemt for tyven, pga "forkert montage, ret ofte ses det at folk bare skummer døre og vinduer fast, og så er det uhyggeligt nemt at presse dør og karm så meget fra hinanden med et koben at låsene ikke længere har indgreb
men ja der findes da tyve som kan bryde ind i bankbokse osv og slippe afsted med det, men den "normale" tyv som benytter sig af kobben kan man godt gardere sig ret godt imod ved at tænke sig om.
en anden ting er at fravælge alm træ døre og trævinduer, da glaslisterne tager 20 sek at tage af og pille ruden ud (har selv taget tid.. og det var endda hvor glaslisterne skulle bruges igen efter glasskifte) hvor fx træ alu hvor aluen er "klipset" på trækarmen er meget vanskelig at afmontere
men hvis jeg var tyv og kom til et hus som var godt sikret på disse måder, tja så valgte jeg nok nabohuset med gamle trævinduer og døre istedet
nov 2008
Byggeri igang..MANGE råd søges