Lejlighed i Sønderborg.. :-) {{forumTopicSubject}}
Jeg har i et par måneder nu forgæves forsøgt at finde lejlighed i Sønderborg. Synes selv at mine krav er forholdsvis ok i forhold til mit budget, men kan det virkelig passe at man for 4500 kr. plus forbrug ikke finder nogen pæn lejlighed i Sønderborg med ordentlig beliggenhed og mulighed for at parkere nær lejligheden samtidig??!
Jeg har søgt i Sønderborg ugeavis, Aabenraa ugeavis (hvor der af og til har været et par lejligheder til leje i Sønderborg) og kigget på Boligportalen.dk
Er der nogen herinde der kender til flere steder at lede eller som kender en udlejer med en lejlighed indenfor de ønskede ting?
Kravene er sådan set "normale" vil jeg mene :
Eget køkken bad
2 værelser, evt. 3
Mulighed for at parkere ved lejligheden (ikke på en direkte vej)
Skal ligge lidt fredeligt og alligevel tæt på slot og centrum...
Budgettet er som nævnt længere oppe 4500 maks plus forbrug - evt. lidt mere hvis det er den rette lejlighed!
Jeg har tidligere boet på Strandvejen i Sønderborg til 3900 kr. plus ca. 1100 kr. forbrug og med lignende forhold. Jeg er klar over at jeg ikke finder det samme igen! Men noget "lignende", er det ikke muligt...?!?
Jeg er en stille og rolig fyr på 21, knap 22 år med fast natarbejde, som for det meste passer mig selv og heller ingen husdyr har (eller tænker på at få det!)
Håber måske nogen herinde kender nogle udlejer eller kan tippe om andre steder med lejligheder......
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 40
prøv se her
jun 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
CS bolig kendte jeg ikke.. Jeg har lige kigget lidt og kan se der er nogle spændende iblandt Jeg må igang med at ringe imorgen formiddag :-))
Jeg håber måske stadig der er nogle herinde som kender nogen, der kender nogen eller måske har flere bud på udlejere af lejligheder i Sønderborg...!!!
jul 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
- Vil blot fraråde dig Cs-bolig - Kender flere der har lejet der og de har snydt så man tror det er løgn med blandt andet indskud, el/varme og lignende.
Så pas på God Jagt
Lejlighed i Sønderborg.. :-)