{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Badebassin i sort ?
  • #1   1. jun 2009 det er fordi varmt gummi forgår hurtigere....

Ej det ved jeg ikke, måske fordi det ville se ustyrligt snavset ud dernede hele tiden.

• #2   2. jun 2009 Prøvet at røre ved noget sort gummi på en varm sommer dag? Ikke fedt at have et basin hvor man skal brænde sig hver gang man skal op og i...

Desuden vil det garanteret give alger på kanten helt vildt hurtigt når det bliver varmt... Bare i poolen her med blå liner (dug), kræver den ret mange kemikalier så snart vi kommer over 28-30 grader, der slår kloren nemlig ikke igennem mere...

• #3   2. jun 2009 Nej men heller kemi vand end koldt vand smiley haha smiley ej må sige jeg overvejer kraftigt at lave en ca 20 cm sort streg hele vejen rundt om mit badebassin med noget gummi maling ? det burde da kunne forhøje tempraturen en del ? smiley

• #4   2. jun 2009 tror næppe det vil give det store udslag i varmen, om så det hele var sort!

• #5   2. jun 2009 Anitta N - Prøv at kom med en begrundelse smiley Man kan jo netop nu købe sådan en spiral i sort plastik som vandet løber igennem og på den måde bliver opvarmet smiley hvis det har nogen effekt så burde sort farve på bassinet også have ? smiley

Og til det med at at man skulle brænde sig på bade bassinet
    http://www.fysikbasen.dk/index.php?page=Vis&id=70
    Vandet skulle gerne absorbere varmen og derved skulle gummet ikke blive skoldene smiley

• #6   3. jun 2009 "Nej men heller kemi vand end koldt vand smiley haha smiley " Det siger du kun 1 gang, når først ens hud og hårt er ødelagt af kemikalier så skal du nok hurtigt få en anden opfattelse...

Giv det da et forsøg, mange lader vandet kører igennem en meget lang sort slange inden det ryger i poolen (primitiv solvarme) det virker også til dels, men man skal ikke forvente mirakler...

Kommentér på:
Badebassin i sort ?

Annonce