Dåbsgave - hvad skal jeg give?? {{forumTopicSubject}}
Min veninde har inviteret mig til barnedåb på søndag til hendes tvillinger, en dreng og en pige. Jeg aner ikke hvad jeg skal give da de virkelig har alt. De har 5 børn efter de at fået de to, så man kan ikke sige at de to små mangler noget. Hverken tøj, legetøj, tæpper eller hvad der ellers er.
Så hvad søren giver man de to små? Jeg vil gerne give noget lidt specielt. Jeg havde overvejet at få lavet to sutteklude med deres navne på og så her ud over give dem f.eks 2 timers fotografering (med mig) hvor de har mig i to timer og selv må bestemme hvad der skal laves og hvornår. Ja det er simpelthen det eneste jeg kan finde på. Jeg er så lost - så er meget modtagelig for gode ideer.
feb 2009
Følger: 1 Svar: 54
Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 14 Emner: 12 Svar: 46
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Boliger: 1 Emner: 7 Svar: 18
jun 2008
Følger: 1 Boliger: 1 Emner: 3 Svar: 6
jun 2008
Følger: 1 Boliger: 1 Emner: 6 Svar: 34
sep 2009
Min veninde og jeg var ude igår og købte nogle body-ting til dem i hver deres farve, suttekludene kunne vi ikke nå at få færdige, så moderen får en dyr creme uden parabena som fugter her til vinter og så får de små et eller andet ekstra og så det gavekort på 2-4 timers fototid plus at jeg er med som fotograf til barnedåben. Er det ikke fint nok?
jun 2008
Følger: 1 Boliger: 1 Emner: 6 Svar: 34
sep 2009
Dåbsgave - hvad skal jeg give??