{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Byd velkommen"
Byd velkommen ? :)
Er der slet ingen som vil byde os velkommen ? :)
Skrevet af: * Rikke - Mor til Naja og Philip <3 * - 26. feb 2009
byd velkommen.
Byder i ikke lige velkommen til mit hus :)
Skrevet af: michelle r - 18. sep 2008

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Byd velkommen
  • #1   10. jun 2011 Oprettelse af boliger

BoligGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til boligen, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af BoligGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en bolig her på siden.

1.Boligen skal være din egen.
    Klart!

2.Alle billeder skal være tydelige og af selve boligen!
    Også klart - men hvem skal så gøre sig til dommer over hvilke billeder der skal sættes ind?

3.Boligen må ikke oprettes som salgsannonce!
    Logik.

4.Boligen må ikke være solgt ved oprettelsen!
    Logik.

5.Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    Logik.

6.Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
    Det er admins bestemmelse der skal respekteres.

• #2   11. jun 2011 33 der har været inde på tråden - men ingen tilføjelser? Hmmm

• #3   11. jun 2011 Så vil jeg da gerne være den første !
    Jeg afviser hvis:

-Boligen ikke er din egen, men f.eks. forældres bolig, hvor du bare bor.
    -Der ikke er "forskellige" billeder både ude og inde. Altså en håndfuld billeder af haven, huset ude fra og inde fra.
    -Der ikke er Tydelige billeder !
    -Der ikke er skrevet en fyldestgørende. Str. typehus, årgang, nykøbt, planer/ambitioner, samt en personlig begrundelse for hvorfor man bor der.
    -Det lugter lidt af "blær", at man lige opretter et hus som man har fundet på sin vej, eller en tidligere brugere herinde på 16år, som oprettede et STORT hotel fra Irland. Fordi der arbejdede hun, og hun mente så at hun ejede 50% af det KÆMPE hotel+heste.

Så ganske enkelt... en "viderbøjning" af de i forvejen skrevne regler.
    Men jeg synes det er VIGTIGT at det er ens EGET hus, og ikke bare et sted hvor man bor, og så forældrene eller andet ejer huset.
    -Man skal jo huske på, at huset bliver fremvist med flere billeder herinde, og derved er det jo et let tyveri-offer. Og hvis den "rigtige" ejer, ikke kender til det med billederne på dette galleri, så tror jeg rent faktisk at ejeren bliver tosset, hvis det kommer for dagen, den dag boligen bliver tømt under røveri.

• #4   11. jun 2011 Tak for svar -

Boligen ikke er din egen, men f.eks. forældres bolig, hvor du bare bor.
    Klart -

-Der ikke er "forskellige" billeder både ude og inde. Altså en håndfuld billeder af haven, huset ude fra og inde fra.

Det står ikke i bruger betingelserne?

Ikke alle er forundt et godt kamera

-Der ikke er skrevet en fyldestgørende. Str. typehus, årgang, nykøbt, planer/ambitioner, samt en personlig begrundelse for hvorfor man bor der.

Det kan jeg heller ikke finde i betingelserne?

-Det lugter lidt af "blær", at man lige opretter et hus som man har fundet på sin vej, eller en tidligere brugere herinde på 16år, som oprettede et STORT hotel fra Irland. Fordi der arbejdede hun, og hun mente så at hun ejede 50% af det KÆMPE hotel+heste.

LOOOL - jow

Så ganske enkelt... en "viderbøjning" af de i forvejen skrevne regler.
    Men jeg synes det er VIGTIGT at det er ens EGET hus, og ikke bare et sted hvor man bor, og så forældrene eller andet ejer huset.

Enig. Det står i brugerbetingelserne.

-Man skal jo huske på, at huset bliver fremvist med flere billeder herinde, og derved er det jo et let tyveri-offer. Og hvis den "rigtige" ejer, ikke kender til det med billederne på dette galleri, så tror jeg rent faktisk at ejeren bliver tosset, hvis det kommer for dagen, den dag boligen bliver tømt under røveri.

Det er så en væsentlig grund til jeg ikke ser det nødvendigt at gradbøje de allerede givende regler.

• Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #5   11. jun 2011 Hej Vanish

Læser man i FAQ under spørgsmålet: "min bolig bliver hele tiden afvist" finder man nogle gode tips til hvorfor brugere afviser.

Min bolig bliver hele tiden afvist / slettet

Det er brugerne selv, der byder boligerne velkommen.
    Du kan som standard tildele 1 velkomst- eller afvise-point for de boliger, der afventer optagelse, forudsat at du selv har en bolig der er stemt ind.

At boligen bliver afvist, kan skyldes én eller flere af følgende årsager:
    - boligen er ikke oprettet med tilstrækkelige oplysninger.
    - Der er ikke oprettet nok billeder til boligen - Det anbefales at oprette mindst 5 billeder.
    - Billederne er af for dårlig kvalitet.
    - Billederne er ikke af selve boligen.
    - Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. 'Billeder kommer snart'.
    - Mistanke om ejerskab af boligen.
    - Tekst eller billeder indeholder stødende materiale.
    - boligen er oprettet som salgsannonce.
    - Der er hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)

Du anfægter at brugere herinde gradbøjer reglerne og at dette ikke er nødvendigt. Jeg er lodret uenig idet en regel som: billederne skal være tydelige og af selve boligen ALTID er genstand for gradbøjning. Nogle mener at billederne er gode, andre ikke.

Systemet med brugerstemmer er bygget for at admins ikke skal være smagsdommere for hvad der er okay og hvad som er skidt mht. oprettelser. Det er ude af vores hænder så længe at de generelle brugerbetingelser og betingelser for oprettelser er overholdt.
    En betingelse som at boligen ikke er brugerens egen er ikke til diskussion eller gradbøjning men mange af de øvrige er.

Håber det giver lidt klarhed over hvorfor tingene er som de er og ønsker Jer alle en fantastisk pinse smiley

Mvh. Anders

• #6   11. jun 2011 Det besvarer ikke mit spørgsmål:

2.Alle billeder skal være tydelige og af selve boligen!

Også klart - men hvem skal så gøre sig til dommer over hvilke billeder der skal sættes ind?

Det er i så fald i modstrid med BG´s egne regler hvis man som enkelt person ikke mener at alle spindelvæv er korrekt placeret.
    Oder was?

• #7   11. jun 2011 -Der ikke er "forskellige" billeder både ude og inde. Altså en håndfuld billeder af haven, huset ude fra og inde fra.

Det står ikke i bruger betingelserne?

-Der står hellere ikke på priserne i butiikerne, at man skal være venlig og betale ved kassen. Men vi gør det jo næsten allesammen alligevel !

Hvis man bruger sin sunde fornuft, og tænker sig lidt til, at dette er et galleri hvor man viser sin BOLIG frem, så siger det jo sig selv, at man ikke kan nøjes med at tage et nærbillede af 4stk mursten, og så er det det.
    Jo flere og mere nuanceret billeder man kan vise frem, af sin bolig, så man kan se de detaljer som personliggør netop DIN bolig, jo lettere har du ved at få noget oprettet herinde.
    ----------------------------------------------------

Ikke alle er forundt et godt kamera

-Det er jo rent ud sagt noget FIS !!
    I nutidens Danmark har næsten ALLE en mobil som kan tage billeder, og derved er du kommet ET stort skridt til at kunne tage nogle pæne fotos.
    Så den undskyldning er IKKE godtaget...
    ---------------------------------------------------

Det kan jeg heller ikke finde i betingelserne?

-Nej... men igen, igen, jo flere detaljer, desto lettere har du ved at komme ind.
    Og bemærk, at det er MINE kriterier, og synes også det er det, man hører andre bedømme på.
    Så igen... jo mere DU gør ud af din profil, desto mere blikfang får din profil, og derved også muligheden for flere stemmer.

SÅ istedet for at pive, så opret da en fyldestgørende bolig, som ikke KUN lige skraber sig igennem Bazoom.dk's grundbetingelser.

• #8   11. jun 2011 -Nej... men igen, igen, jo flere detaljer, desto lettere har du ved at komme ind.
    Og bemærk, at det er MINE kriterier, og synes også det er det, man hører andre bedømme på.
    Så igen... jo mere DU gør ud af din profil, desto mere blikfang får din profil, og derved også muligheden for flere stemmer.

SÅ istedet for at pive, så opret da en fyldestgørende bolig, som ikke KUN lige skraber sig igennem Bazoom.dk's grundbetingelser.

JUBAS
    Det her giver jeg dig fuldstændig ret i! Håber folk lære lidt af dette, så man ikke skal høre på de piver over deres afvise point.
    Jo mere man går i dybden med boligen og bruger sin sunde fornuft, jo nemmere kommer den igennem (utroligt nok).
    Nogen SKAL bare have regler fuldstændig uddybet fordi den sunde fornuft ikke er tilstede

• #10   11. jun 2011 Fru Larsen.. det er altså bare hellere ikke noget der holder vand, det der !
    -Hvorfor opretter man sin bolig herinde ? -Fordi at man har været lidt rundt på sitet og set andre boliger, og så vil man også oprette sin egen.
    Men når man nu har SET de andre boliger herinde, så har man da også set hvordan DERES billeder er og hvordan DERES tekst er.

Så kan det da ikke være svært at se forskellen på sin egen skrabet profil, og så de andres profiler som er herinde.

Indimellem er det altså ikke studenterhuen som trykker på øverste etage !
    Man må godt bruge sin sunde fornuft herinde, -og på andre sites, og så siger det jo sig selv hvorfor man ikke kommer ind.

• #11   11. jun 2011 Fru larsen
    Mener stadigvæk det drejer sig om at bruge sin sunde fornuft.
    Vi andre har også været nye ja, men har aldrig haft problemer med at komme ind nogen af disse gallerier. Dvs. BG og Bolig siden her.

• #13   11. jun 2011 Det er klart man kan komme med sin begrundelse for afvisning.
    Men MANGE af de boliger som bliver afvist er vel ren og skær dovenskab. Folk gider ikke rigtig bruge tid på at lave en ordenlig oprettelse og det afspejler sig i de bliver afvist. Om de er handicappet og hvad har vi alt, kan vi jo ikke tage højde for. Ordblinde kan også lave en god tekst og man ser jo bare igennem fingerne med de stavefejl de evt. laver.

• #14   11. jun 2011 Der står hellere ikke på priserne i butiikerne, at man skal være venlig og betale ved kassen. Men vi gør det jo næsten allesammen alligevel

Sikke noget vrøvl!

Nu kunne jeg så ikke drømme om at oprette min bolig herinde. Jeg HAR set hvordan folk er blevet svinet til at bla dig Jubas - de ting folk selv prøver at istandsætte osv - og det var ikke køn læsning.
    Så min bolig kommer du ihvert tilfælde ikke til at snage i.

Mit indlæg her er på baggrund af en der har forsøgt at få sin bolig oprettet MED flere billeder både ude og inde - og alligevel blev afvist!

Jeg kan ikke respektere at folk selv kan stikke givende regler ud.
    Det har Admin af sitet allerede gjort og det er de regler jeg forholder mig til.

• #15   11. jun 2011 Dette galleri har flere uskrevne regler end HG , der kommer stort set alle hunde ind, også de ulovlige, og stemmer man de ulovlige ud , så er fanden løs i laskegade . Der kræves ligefrem dokumentation af brugerne som afviser , vel og mærke dokumentation på at hunden er ulovlig. Her på BG sidder selvbestaltet " smags konger" og vurdert om billeder er taget med canon spejlrefleks kamera. Enig med Vanish , én forkert ledning óg Jubas finder den ;O(

• #16   11. jun 2011 ... Men eftersom det ikke er admins som ene og alene skal stemme nye brugere ind, så er det jo ikke gældene.

Det er klart at du "kun" vedhæfter dig ved alle de negative ting jeg har skrevet.
    Men jeg har det sådan, at jeg hellere vil være ærlig overfor folk, istedet for at være en nikkedukke og glæde dem ved at jeg er uærlig.
    -Derfor, kan jeg ikke li hva jeg ser, så fortæller jeg det.... og det samme er jo selvfølgelige gældene hvis jeg ser noget jeg godt kan li, så får brugeren det jo også at vide.
    Men indimellem er sandheden jo noget værre noget... tænk hvis alle havde hver deres mening om livet... puha da...!!

Hvis du skriver på baggrund af ham, som lige pt prøver at komme ind via de få billeder og stortset INGEN tekst.
    Jamen så kommer han ALDRIG ind med den spinkel profil.

Som sagt... dette er et galleri hvor man viser sin bolig frem... og ham der prøver at komme ind, viser INTET frem.
    Få billeder, hvor man faktisk ikke engang kan se om det er den samme lejlighed, eller om det er billeder scoopet fra nettet.
    Teksten er også vildt spinkel...
    Er det en ejerlejlighed, lejlighed, bymidte, på landet, osv osv

• #17   11. jun 2011 Charlotte det er jo bare ikke rigtigt smiley

Vi brugere er ALLESAMMEN dommere, som bestemmer hvem der skal ind.
    Og vi har jo allesammen et ansvar for, at de profiler der bliver oprettet, er et besøg værd.
    Altså er det jo barnligt, at man opretter en så tynd profil, at man som bruger intet ved om hva der bliver oprettet.

Nu kommer jeg meget på bilgalleri, og da kommer man sgu ikke ind, hvis ikke man har nogle ordentlige billeder, og en fyldestgørende tekst.
    Og sådan burde det være på alle gallerier.

Men det er blevet sådan, at aldersgruppen på disse gallerier er faldet væsentligt, efter at de er blevet mere og mere populære.
    Så der vil også være en masse brugere som er ekstrem useriøse, og bare bruger disse gallerier som en slags børnehave.
    Og JEG tolere det for en børnehave, når man ikke har 5min, til at skrive en ordentlig tekst, og finde en håndfuld billeder, så man fylder sin profil op med billeder af bil, scooter, bolig, kat osv osv.

Jeg er hverken politi, smagsdommer eller andet.
    Men jeg har EN stemme, og jeg sætter den der hvor JEG synes det er rigtigt.
    -Og underligt nok er størstedelen af sitet her enige med mig, da boligen jo som sagt ikke kom ind.
    Men det er mig som står frem og fortæller hvorfor, og så er det igen, igen, mig som står tilbage som det sorte får.
    Husk på, at jeg ikke er den eneste som giver stemmer... Jeg fortæller bare hvorfor, at de fleste stemmer som de gør....

• #18   11. jun 2011 Jubas ; Hvis regler ? dine eller BG ´s

**Der ikke er "forskellige" billeder både ude og inde. Altså en håndfuld billeder af haven, huset ude fra og inde fra.
    -Der ikke er skrevet en fyldestgørende. Str. typehus, årgang, nykøbt, planer/ambitioner, samt en personlig begrundelse for hvorfor man bor der.***

Dette er fra BG :
    - Der er ikke oprettet nok billeder til boligen - Det anbefales at oprette mindst 5 billeder.
    - Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. 'Billeder kommer snart'.
    - Der er hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)

Det kræver 5 sølle billeder af okay kvalitet , ellers alle alle betingelser for feks den bruger som pt søger at komme ind opfyldt ifl. BG´s regler

• #19   11. jun 2011 Jubas

Du har ret i at der også skal være tekst.
    Men hvad er tilstrækkelig tekst for dig kan være en anden for andre.
    Kravet er nu 5 billeder af egen bolig. Men ikke hvilke.

HG´s regler er faktisk "de samme" - men folk afviser nu ikke efter hvad jeg har set - om der er billeder af hunden både forfra, fra siden, bagfra og for neden.

• Karin
    Karin Hjælpe-administrator

Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #21   11. jun 2011 Kan kun støtte mig fuldt ud, til den Anders har lagt ind.....
    Den fortæller jo ganske forståeligt, hvad man kan gøre.

Nej det er ikke et krav, med min. 5 billeder....Men det anbefales, og derfor må der hellere end gerne være flere.
    Og det kræver bestemt heller ikke, man har det sidste nye fotogrej.

Husk på det er brugerne selv der stemmer, men det er kun muligt hvis man selv har en bolig oprettet....
    Så til de der ikke har nogen oprettet, kunne det måske være en go idé, så er man jo selv med til at stemme....

De fleste der er udsat for afvisere, får som regl også kommentar om hvad der evt. kan gøres det bedre...
    Men det er jo ikke alle der tager imod, denne håndsrækning.... smiley

Svar til Nete B....
    Jo bestemt er det ens hjem hvor man bor....Men bor man feks hjemme (teenager ), må man nøjes med at oprette sit værelse, ikke hele huset.

God Pinse og nyd det gode vejr smiley
    Karin.

• #22   11. jun 2011 Det er måske lidt svært at oprette sit værelse, når der både skal være plantegninger, planer for fremtiden,20 + bredvinkel billeder, årgang, nykøbt, planer/ambitioner, samt en personlig begrundelse for hvorfor man bor der.
    Især hvis Judas er online og skal være den som stemmer ind

• #23   11. jun 2011 LOOOL enig

• Karin

#24   11. jun 2011 Der er ikke mindre end 90 ungdomsværelser, oprettet herinde. Så det er vist ikke helt umuligt...... smiley

Charlotte....nu er det jo ikke kun 1 person der stemmer.....

• #25   11. jun 2011 Karin; nej, men man ser jo tydeligt hvem der sætter dagsorden . Der er BG´s regler, brugers regler, og de uskrevne , nu er dette jo ikke Fort Knox , men et bolig galleri, og alle er vel velkommen , så længe man ikke er boligløs

• #26   11. jun 2011 http://www.boliggalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=1254

Denne bruger har forsøgt i 4 stive timder at komme ind, hvorfor må han ikke oprette sin bolig ?

• #27   11. jun 2011 Bruger bliver afvist af bla denne bruger, med begrundelsen forr lidt tekst !!??
    http://www.boliggalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=1242

Hvor mange bogstaver har denne bruger mere i sin beskrivelse ?

• #29   11. jun 2011 Hvor er det lavt!!!

Nu må I ryste op HAér - ens regler for alle.
    Hvis det er niveauet - så skal ham der afviser også ud i kulden igen!

• #30   12. jun 2011 Og staklen venter stadig ;O( Han får af råd, skriv hvad dine planer er med boligen !! Det er vel at bo i den ??

• #31   12. jun 2011 Charlotte og Vanish !

Der findes store skostørrelser, hvorfor vælger i de mindste ? Er det behageligt at have små sko på, de trykker ?

Kom ind i kampen...

Det anbefales at man har 5billeder af sin bolig.
    -Men det nytter jo ikke noget, at man har 5billeder, som er nærportræt af ens sofa.
    Så bliver man afvist og kommer ikke ind... det kan da ikke være så svært at forstå ?!

En fyldestgørende tekst !
    -Altså det er ikke nok bare at skrive "Det er mit værelse, med tapet og møbler!"
    Det kommer man hellere ikke ind på !

Og nu er hvert galleri jo forskelligt, en hund kan man jo ikke rigtig vise i så mange vinkler.
    Men et hus, scooter, hifi, bil, båd osv, kan man jo sagtens vise rigtig mange billeder af, da der er masser af ting og detaljer man kan vise.

Og igen, igen, igen.
    Alle dem som har afvist den pågældne bruger, de skriver ikke herinde, jeg er pt den eneste af dem.
    Og hvis man ikke kan tåle at høre hvorfor, og høre en andens bruger mening, så skal man jo ikke stille sig spørgende i et forum.

Der blev spurgt hvorfor, og jeg har svaret.
    -Så er det ikke nødvendigt at svine mig til, ved at kalde mig Judas, eller hentyde til at jeg altid er negativ !!

• #32   12. jun 2011 Jubas

Du skriver selv: "-Der ikke er skrevet en fyldestgørende. Str. typehus, årgang, nykøbt, planer/ambitioner, samt en personlig begrundelse for hvorfor man bor der."

Det kan jeg se du selv opfylder? Små sko? Tjaaa

Den bruger der venter har billeder af andet end en sofa? Så?

"Judas" står du vist selv for -

Jeg kan under ingen omstændigheder se at denne bruger ikke opfylder ALLE BG´s regler om at komme ind:

- Der er hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright

• #33   12. jun 2011 - Billederne er ikke af selve boligen.

Det var da ganske enkelt !!

Min bolig har LANGT flere billeder OG langt mere tekst, som fortæller mere om huset, fremtidsplaner osv.
    -Så allerede der har jeg lige 90% mere på min bolig !!

• #34   12. jun 2011 og eftersom det er OS BRUGERE som skal stemme ind, så er vi lidt kræsne.. og særligt omkring sprogbrug !!

• #35   12. jun 2011 Endnu er uskreven regel, sproget , FLOT BG !!

• #36   12. jun 2011 Vanish ; så får den tålmodige ventene bruger en udstemme for din tråd ;O//

• #37   12. jun 2011 Ja det skulle ikke undre mig Charlotte.

Janteloven længe leve når nu alt andet ikke duer smiley

Jubas - du skal vist ikke kommenterer sprogbrug.

• #38   12. jun 2011 Citat;
    du er ikke kun blevet afvist, men også fået en udstemme pga. dit sprogbrug, og fordi at du ikke gider høre på VORES råd, men bare er på tværs !

Ikke BG´s regler , men VORES !

• #39   12. jun 2011 Charlotte hvem er det der skal stemme nye brugere ind ? -Og hvem er det så, som bestemmer hva de synes godt om, eller ikke synes godt om ?

BRUGERNE... derfor har alle ret til at stemme en ind eller ud, som man nu har lyst til.
    INGEN herinde skal bestemme hva den enkelte bruger stemmer !!!!

Men hvis man vil være sikker på at komme ind, er det jo en go idé at opføre sig ordentlige, snakke pænt, have en profil med masser af kød på, billeder og tekst.
    DET kan brugerne li, og så får man indstemmer !

Hvis man laver en skrabet profil, og taler grimt herinde, så kommer man ikke ind.

Ganske enkelt !!

• #40   12. jun 2011 Jeg afmelder denne tråd, da den ligger langt under mit niveau... spild af tid !!

• #41   12. jun 2011 Mig bekendt kaldte du en bruger herinde for idiot og mange andre "nuttede" ord da vedkommende havde hængt en lampe skævt!
    Flot.

Jeg syntes stadigvæk ikke jeg har fået oplyst om de gældende regler ikke skulle håndhæves ud over al tvivl?

• Karin

#42   12. jun 2011 Charlotte....
    Når vi snaker dårlig sprogbrug, så er det altså ikke BG´s uskrevne regler.....
    Men helt almindelige regler herinde.

• #43   13. jun 2011 Jubas:

...'Jeg afmelder denne tråd, da den ligger langt under mit niveau... spild af tid !!'...

Hold da op, så har jeg hørt det med:at noget skulle ligge under dit niveau! Hmmmmmm, jeg er meget overrasket!

• #44   13. jun 2011 Karin; Dén er jeg helt med på sproget skal være ordenligt;O)

Det er nu mere denne ;
    *og fordi at du ikke gider høre på VORES råd, men bare er på tværs !*

Altså uden planer for fremtiden, og plantegninger ?

• #45   13. jun 2011 Karin

Helt enig.

Og jeg spørger som Charlotte?

• T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
    #46   13. jun 2011 Slettede også min bolig fordi det er ren børnehave og små sko, hvilket denne tråd i øvrigt er et underholdende eksempel på :o)

Men når der nu spørges til hvem der skal gøres til dommer for gode eller ikke gode billeder, er svaret da indlysende... Og jeg må her give Jubas ret.
    Det skal brugerne som stemmer selvfølgelig. Hvem i alverden skulle ellers gøre det?

• #47   13. jun 2011 Hvis det så bare var billederne - for det er langt fra grunden her.

Jeg gentager Charlottes ord:

Det er måske lidt svært at oprette sit værelse, når der både skal være plantegninger, planer for fremtiden,20 + bredvinkel billeder, årgang, nykøbt, planer/ambitioner, samt en personlig begrundelse for hvorfor man bor der.

• T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
    #48   13. jun 2011 haha, jeg det bliver en kedelig plantegning.
    Men tror nu ikke at der er ret mange der ville afvise på bagrund af ovennævnte. Et par stykker alene kan jo ikke gøre noget.

• #49   13. jun 2011 T B

Det er jo netop grunden til jeg har oprette denne tråd - at folk bliver afvist for de mest besynderlige forklaringer der ikke står i reglerne.

Men jeg kan nu godt se for mig - på alle 4 igang med målebåndet all over LOL

• #51   14. jun 2011 Fru larsen; JA, ellers kan man ty til at skrive et par løgne , såsom, at man har planer om at rive ydervæggen ned, og lave balkon ;O) God bedring ;O)

• #52   15. jun 2011 Pæcist Fru Larsen.

Jeg vil også ønske dig god bedring smiley

Kommentér på:
Byd velkommen

Annonce