Velkommen til det nye BoligGalleri! {{forumTopicSubject}}
Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og der er mange flere nye ting på vej i næste version – som ikke er lige så længe undervejs som denne.
Vi har haft fokus på nyt udseende, større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da nogle ting er flyttet ). Af forbedringer kan bl.a. nævnes:
- Endnu større billeder
Overalt er billederne gjort større og en ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret. Vær derfor opmærksom på om dine billeder er lagt op i en høj nok opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.
- Markedet er forbedret
Det vil nu være nemmere, at navigere rundt i de forskellige kategorier og søgningen er forbedret markant med ny søgeteknologi.
Du vil bemærke, at det også i markedet er muligt at se annoncens billeder i det nye store format.
Som noget helt nyt har vi åbnet op for erhvervsannoncering, så har du et firma, og ønsker at annoncere i markedet, skal du blot oprette en annonce som vanligt og klikke på ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.
Vi har stadig stor fokus på udvikling af markedsdelen, og derfor vil der komme yderligere forbedringer løbende i år.
- Anbefalet indhold til dig!
Når du navigerer rundt på siden, vil du få foreslået andet interessant indhold på baggrund af andre brugeres adfærd. Vi håber det dermed bliver endnu nemmere for dig at finde mere spændende indhold på siden
- Lige nu på BoligGalleri
Med denne nye feature kan du følge med i, hvor der er aktivitet på siden. Hvis du har en nyere browser, opdateres modulet helt automatisk. Se hvad andre brugere skriver, de videoer eller billeder de uploader eller de annoncer de indrykker, i samme sekund som de lægges på BoligGalleri
- Nemmere adgang til mange flere features og indhold
Vi har fjernet de forskellige abonnementstyper og når din profil er aktiveret har du nu fri adgang til alle features – Også det der tidligere krævede VIP-abonnement.
Det er nu bl.a. også muligt at oprette videoer og fotoalbum, selvom du ikke har en Bolig oprettet.
Vigtigt for dig som bruger!
- Login – Opdatér din emailadresse!
Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet altså. Grunden hertil er, at vi har fået mange henvendelser fra brugere, der glemmer deres brugernavn.
Tjek derfor om emailadressen i din brugerprofil fortsat er gyldig!
-Tjek ’Min konto’ og dit nickname
Når du via ”Min konto” opdaterer dine oplysninger, vil du se, at der nu både er et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick” på siden. Vær opmærksom på, at det kun er dit nick, der anvendes når du opretter indhold på siden. Hvis du ikke vælger et nick, vil det automatisk bestå af dit fornavn og første bogstav af dit efternavn.
Som noget nyt skal du oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.
-Opdatering af brugerbetingelser kræver din accept
Vi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden:)
Vi håber at du synes godt om det nye BoligGalleri, men ved også at det for mange vil være ”forstyrrende” da det gamle jo havde set sådan ud i mange år. Vi lover derfor at vi vil gøre vores bedste med at tilrette fejl i en fart og tage positivt imod alle henvendelser i vores support: www.boliggalleri.dk/faq
God fornøjelse
Med venlig hilsen BoligGalleri.dk
aug 2008
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 18
Det var på tide at Bazoon kom med et opdateret og nutidig layout. Lad os håbe at der også er nogle nye funktioner såsom annonceagenter osv...
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Boliger: 2 Emner: 1 Svar: 28
Følger: 1 Følgere: 24150 Emner: 19 Svar: 23
aug 2008
Lidt træls at det kun er hver morgen kl 6-7 at der kommer en mail med besked om nye hændelser...
Mht. mailudsendelsen, så er det også en af de ting vi har fokus på.
aug 2008
Men det vil være rart når den funktion kommer - sådan er det i alle andre fora på nettet...
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 37 Svar: 333
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 80 Svar: 1.633
maj 2009
Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 40 Svar: 1.469
jun 2008
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Boliger: 1 Emner: 18 Svar: 104
mar 2010
Synes dog det er rigtig ærgerligt at BOLIGER har så lidt plads på forsiden
Nu er der blot plads til de 4 senest optagede og 4 der venter på at blive stemt ind. Resten er seneste videoer (10 stk.) og markedsannoncer (6 stk.).
Hvor kan man se de bedst bedømte boliger, de senest besøgte boliger henne?
Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
Det er meget anderledes....så tror da lige det kræver lidt tilvænning.
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
maj 2009
dec 2008
Følger: 1 Boliger: 1 Emner: 48 Svar: 244
ville fluks vende tilbage til det gamle design før i har fundet på noget bedre.. fint nok os der måske har været her længe gider og tage os tid til og finde ud af det nye men tror nye brugere med det samme ville tænke det ser rodet og billigt ud og derfor gå videre til en anden side..
dec 2010
Følger: 1 Boliger: 1 Emner: 2 Svar: 428
maj 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Boliger: 1 Emner: 2 Svar: 47
Ellers synes jeg at det generelt er et meget rodet indtryk man får af siden, som jeg syntes fungerede godt før!!
mar 2010
Og minder mest af alt om en ny salgsside (en kombination og Trendsales og DBA).
En rigtig skam - her var så dejligt at være
maj 2009
Signe k: Vi er gået ud fra, at vores brugere bor i Danmark - men det er et godt input, så det vil vi se nærmere på.
sep 2008
Følger: 1 Svar: 54
nu var jeg ikke den store bruger af boliggalleri i forvejen, så har nu valgt at slette min bruger, men hvordan gør man det ??
maj 2010
Følger: 1 Svar: 2
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 93 Svar: 1.597
Og de nye regler ...? Til grin.
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 37 Svar: 333
aug 2008
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 176 Svar: 1.517
Det nye er forvirrende og jeg kommer ikke
herind længere..
Hvorfor filan skal alle sider få den latterlige ide at lave om!!
og så uden at lave en brugerundersøgelse først!!!!
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 93 Svar: 1.597
Facebook slap ikke godt fra det, hvordan I alverden mener BAZoom at de kan?
jun 2008
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
Og kan kun tilslutte mig fleretallet som vidst nærmer sig over 90% - så lyt dog til brugerne og drop denne latterlige brugerflade.
Men man må dog være klar over, at når man uploader materiale, så kan det blive linket og kopieret til fx. facebook, google + o. lign. - og det er ikke noget vi kan kontrollere herfra.
Men vi vil kigge på vilkårene igen - og finder en bedre formulering, der kaster lys over ovenstående.
T B : Vi kigger på problemet med abonnementer.
Skriftfarven er ændret fra grå til sort, da vi har fået mange tilbagemeldinger om, at det forvansker læsningen.
Vi har rettet fejlen med tidsangivelserne, så de nu vises korrekt - og samtidig har vi ændret tidsangivelsen, så det nu er præcist oplyst, hvornår indlægget eller kommentaren er skrevet.
På BoligGalleris forside har vi genindført fotoalbum, bedst bedømte gallerier, man kan nu se flere forumindlæg - og ligeledes er det igen muligt at frævælge Off Topic-kategorien i viste emner.
Herudover er der foretaget diverse smårettelser, som I brugere har meldt ind til os. Vores udviklere arbejder fortsat med fejlrettelser, og hvis I oplever noget, der ikke virker, så kontakt os endelig.
En stor tak til de brugere, der har skrevet her i tråden samt meldt fejl ind via support
Kan du sende et billede til os i supporten med et eksempel på teksterne i fotoalbums, så skal vi sørge for at se nærmere på det hurtigst muligt.
jun 2008
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 101
så var det slut med gennemskuelighed og velkendt design. skod.
Udover diverse smårettelser, så er logmenterne tilbage, men har dog nu fået et lidt andet udseende og har skiftet navn til "statusbeskeder". Du finder statusbeskeder under "min konto", hvor du kan vælge om du vil se statusbeskeder fra alle brugere - eller kun fra dine venner.
Ligeledes har vi tilføjet menupunktet "Mine forumemner" under "Mit indhold", så man nu altid kan finde sine oprettede indlæg - uanset om man abonnerer på tråden eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg brugeren har oprettet.
Signe K: Vi har løst problemet med de lange tekster i fotoalbums. Dog skal du være opmærksom på at der kan gå et stykke tid inden, du kan se ændringen, medmindre du sletter cache (kan gøres ved at trykke ctrl + F5)
Af rettelser kan nævnes:
Det er nu muligt at oprette abonnementer på tråde som før.
Nogle brugere har haft problemer med at læse privatbeskeder - dette problem, som skyldtes specialtegn i overskriften, er nu også løst.
Problemet med at notifikationer vedr. statusbeskeder ikke nulstilles er nu også rettet. Når man har set statusbeskeden på brugerens side, så nulstilles notifikationen.
Som en ekstra feature, kan man nu også se sine egne statusbeskeder på "Min konto".
Desuden er linkfarven er gjort mørkere, da den lysere blå var svær at læse.
Vi har lyttet til Jeres tilbagemeldinger, hvor det største kritikpunkt har været farven på siden, så denne er nu ændret - til en forhåbentlig mere letlæselig gråtone, som er tilføjet alle kommentarfelter.
Derudover har vi tilføjet en "Jeg er enig"-knap, som mange også har efterlyst.
Vi håber I kan lide disse ændringer
Vi modtager stadig rigtig gerne forslag og konstruktiv kritik, da vi hele tiden arbejder på at gøre siden bedre.
Blandt andet kan brugere, der har haft problemer med at slette fotoalbums, igen slette disse uden at få en fejlmelding.
I er kommet med mange gode input og på baggrund af dette, så har vi tilføjet følgende features:
Det er nu muligt at hoppe til bund eller top i en forumtråd
Gruppeadministratorer kan rette i overskrifter i gruppeforumtråde.
Ligesom man kan finde sine egne forumemner på "Min konto", så er det nu også muligt at se, hvilke forumtråde man har deltaget i under punktet "Mine svar"
Til sidst skal nævnes, at det nu igen er muligt at ændre rækkefølgen af sine gallerierunder min konto.
Det er nu muligt at se, hvilke af dine venner, der er online på "Min konto".
Billedvisningen er ændret, så det nu er muligt at undgå den sorte kant - formatet 4:3 burde være det optimale.
Du kan nu på den almindelige billedevisning også skifte billeder med piletasterne - ligesom på storbilledvisningen.
Mvh. Rikke/BoligGalleri
Samtidig har vi forsøgt at gøre sektionsforsiderne mere interessante for brugerne ved at finde relevant indhold, som f.eks populære søgninger, der viser hvad flest brugere søger på for tiden, under videoklip og fotoalbum kan du se eksempler på oprettet indhold fra dit område, samt hvem der har oprettet mest i denne uge, og på Galleriforsiden, kan du se dagens bedste galleri.
Derudover er det nu muligt, at redigere i sine forumindlæg - hvis du opretter et forumemne har du 15 min til at redigere indlægget efter oprettelse - er det et svar i et forumemne har du 5 minutter.
Vi håber I bliver glade for disse ændringer.
Mvh.Rikke/BoligGalleri
Det er jo lidt uvedkommende ikke?
sep 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Boliger: 1 Emner: 9 Svar: 25
Men er det meningen alle andre gallerier skal på samme design som denne? jeg er nemlig også på baboom og bilgalleri;)
Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
Signe K: Det er på vores liste - men vi kan ikke sige noget om, hvornår det bliver rettet.
Mvh. Rikke/BoligGalleri
sep 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Boliger: 1 Emner: 9 Svar: 25
Er der nogle funktioner som er fravalgt sammenlignet med gamle, synes dælme nye system er svært at bruge eller kommer det med tiden
Eks før kunne man i en fart søge en bruger, en bil en hest whatever, nu føler man sig næsten på en fremmed side og intet ved;)
mvh ibo
jun 2008
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 101
Konen er som glad for at det lort er kommet derind for så sidder jeg ikke derinde hele tiden, og bruger ikke penge på det..
Velkommen til det nye BoligGalleri!