{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.491 visninger | Oprettet:

mark b
mark b
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 33

hulmurs isolering . {{forumTopicSubject}}

Jeg er igang med en del projekter i mit hus fra 1910.
Er selv igen med at isolere den sidste tredje del af loftet, som Slet ikke er isoleret. så der er jeg i sving med at placere 200mm som forhåbenlig hjælper en del.
Fik lavet et tilbud på hulmurs isolering på 16500kr hvilket jeg sys lød pænt dyrt.
huset er 70kvm i grundplan, med en førstesal på .

Hvad har i andret givet ? der er ca. 10 cm hulmur

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hulmurs isolering .
  • #1   30. okt 2009 hmm synes da ikke det lyder specielt dyrt.
    MVH Frank

• johnny m
    johnny m Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Svar: 54
    #2   30. okt 2009 det lyder da næsten billigt for hulrums iso.

• Ulrik N
    Ulrik N Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 99
    #3   30. okt 2009 de penge er rimelig hutigt hentet hjem igen på varmeregningen.

• #4   30. okt 2009 Jeg gav 7900,- for isolering af 13 cm hulmur, i vores hus på 90 kvm, men det er også 3 år siden, og de siger at flamingo er blevet dyrt. Men de 7900 hentede vi hjem på 1. år

• #5   31. okt 2009 Er det nu en god ide at hulmursisolere. Huset er jo opført sådan, og man risikerer problemer med indeklimaet hvis man ikke tillader at lade huset ånde.
    Får man en fugtskade et sted så kan al det isoleringsmateriale vel suge fugt og lade det forplante sig til resten af murværket?

• #6   1. nov 2009 Hvis man bruger flamingo kugler bør der ikke være problemer med fugt, da det ikke suger vand. Hvis murværket er meget meget meget gammelt og faldefærdigt kan det godt tage skade af at blive hulmursisoleret, da det ikke holdes naturligt varmt mere, men det er nærmest teoretisk.
    Frank

• #7   1. nov 2009 Har selv lige fået hulmursisoleret mit hus. Det kostede knap 13.000 kr.

Kommentér på:
hulmurs isolering .

Annonce