27. feb 2009 Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 19 Svar: 259
Vandskade del 2 {{forumTopicSubject}}
Vi har, som en del nok ved, haft en håndværker ude og skifte vores tag. Den første håndværker, der var, han undlod at afdække taget tilstrækkeligt, så vi fik en vandskade i stuen d. 7. og 8. September.
Der gik 3 dage, inden chefen kom og besigtigede skaden, og så skete der ellers ikke mere.
Vi rykkede så flere gange for at få skaden udbedret, men vi fik blot besked på, at det var anmeldt.
Da vi blev ved med at rykke firmaet, fik vi tlf. nummeret på hans assurandør, som vi så forsøgte forgæves at kontakte flere gange. Men efter flere forsøg fik vi fat i hans selskab i stedet, som kunne meddele os, at han ikke havde anmeldt nogen skade.
Vi har rykket utallige gange for at få skaden anmeldt, og senest i dag har vi ringet til forsikringen, og skaden er endnu ikke anmeldt til dem.
Vores forsikring siger, at de ikke vil have noget med sagen at gøre, så det er hans forsikring, der skal dække det.
Så nu må vi have en advokat på.
Det er gået ud over gulv, loft, vindue og væg i stuen. Desuden er arbejdet ikke godkendt, da velux vinduerne sidder højere placeret end Velux anbefaler, og de indvendige inddækninger og vinduesbænke ligner noget bæ. Derudover har håndværkerne lavet hul i en tagplade på tilbygningen.
Hold da op hvor er jeg dog træt af hele denne sag.
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 19 Svar: 259
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 19 Svar: 259
Jeg trøster mig med, at vi i det mindste har fået taget lagt om.
Vandskade del 2