5.797 visninger
|
Oprettet:
Lakeret gulv der "sprækker" i samlingerne. {{forumTopicSubject}}
Har faaet et nyt fyrtræs gulv af forsikringen, efter vandskade.
Nu har de givet mig et lakeret istede for det sæbelud behandlede som jeg havde før.
Nu er der begyndt opstaa nogle ret store mellemrum ved nogle af brædderne, ca 2 mm. 6 stk paa ca 4 meter.
Tømmeren siger det er normalt, med den slags gulv.
Men det skal han jo sige, ne det er ham der har lavet det.
Men kan da ikke forstille mig at folk har et gulv der kun er pænt 4 måneder om året?
Er der nogen der har nogen erffaring med dette?
Vil det hjælpe hvis man sliber gulvet ned og sæbeludbehandler det?
jun 2008
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
Er sikker på at slibning og lud ikke vil hjælpe.
Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
Det er langt for hurtigt eller har ikke været tørt nok som TB skriver....reklamation er nok desværre eneste vej og forklaringen om at "sådan gør gulv" er sådan set rigtig nok, det er bare ikke rimeligt og bør derfor udbedres siden det kan lægges uden denne fejl
feb 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Jeg vil saa gaa videre med min klage.
sep 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 89
reglen er iøvrigt at gulvet skal ligge udpakket i minimum en uge ved stue temp og det går helt galt hvis det har været opbevaret forkert og lige er blevet lagt efter at det er kommet ind
ud fra tolerance målene kan du se hvor meget revne der må være og hvis der er for meget så er det bare fat i tømmeren så er det nemlig hans fejl eller fabrikken
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 4 Svar: 73
Typisk grund er faktisk kundens egen, idet de ikke har den relative fugtihed i hjemmet som bør være der.
Jeg har haft et samarbejde med en der arbejder med fugtighed i private hjem samt i erhvers sektoren. Og ikke engang hjemme ved ham selv kunne han opretholde den fugtighed der anbefales.
Det er bare trist at skulle forklare en kunde det for kan godt se det fra deres synspunkt. Og med de sidste par vintere vi har haft hvor folk fyrer ekstra hårdt sker dette dersværre...
sep 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 89
feb 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Det som undre mig er saa at mit "gamle" gulv ikke havde de problemer.
Men som sagt det var ikke lakeret.
Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
Lakeret gulv der "sprækker" i samlingerne.