2.831 visninger
|
Oprettet:
hjælp til valg at støvsuger evt dyson? {{forumTopicSubject}}
hvaad for en søvsuger skal man købe, nogen der har erfaring med de der poseløse dyson?
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Boliger: 1 Emner: 34 Svar: 99
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Boliger: 2 Emner: 1 Svar: 48
Så den kan godt anbefales. Så den forresten i dag på tilbud i Punkt1
Godt nytår.
jun 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 303
http://www.stoevsuger-shop.dk/stoevsugertilbehoer/mundstykker/boerstemundstykker/32_mm_tilslutning/boerstemundstykke_kraftig_model_da.html
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Boliger: 1 Emner: 6 Svar: 15
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Boliger: 1 Emner: 6 Svar: 15
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 139
jun 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
jun 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 303
jun 2008
Følger: 1 Boliger: 1 Emner: 6 Svar: 34
Vi har får ikke så længe siden købt en DYSON DC 20 allergi og vi er fuldt ud tilfredse... Nøj hvor den suger alle hundehår og andet op...
Kan varmt anbefale sådan en.. uanset om du har hund eller ej... :o)
Held og lykke med købet... du bliver glad for den
okt 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Boliger: 1 Emner: 10 Svar: 72
okt 2008
http://www.boliggalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=2223
okt 2008
http://www.roboclean.dk/
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 139
Ja den sælger der var på besøg ved mig valgt og gå igen.
Jeg sagde at prisen var alt for dyr 17500 og så lovede de guld og grønne skove og 50% af det var lort
testen bestod i at han støvsugede 1M2 og jeg støvsugede 1M2 og så byttede vi plads så hans maskine overtog min m2 og jeg overtog hans M2.
Dyson sugede ca 25%mere op på hans M2 og han kunne ikke andet suge 2% mere .
Så sælgere valgte og forlade vores hjem.
Så derfor siger jeg DYSON dc 20 allergi
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Boliger: 1 Emner: 9 Svar: 59
Min mand er lige blevet tilbudt at være sælger af roboclean....hold da op man skal da have pengepungen iorden for at tro på det, man skal jo købe det hele selv og er kun garanteret min. løn hvis man har 50 fremvisninger om måneden, det er i øvrigt ikke din skyld hvis kunden der er anvist ikke er hjemme. Jeg synes firmaet minder om "Herba-life".
okt 2008
jun 2008
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 5
det kan godt være en støvsuger til 17500kr er bedre, men hold da kæft hvor kan man skifte sin støvsuger ud mange gange for de penge... og det med at den kan rense tæpper og møbler, det ville jeg nok også godt forvente af en støvsuger til den pris..
hilsen janni...
jun 2008
Du kunne jo vende den om og spørge alle andre producenter om deres sugestyrke i Watt (Dyson's er 280W konstant).
Efter min mening får du det bedste resultat ved at prøve en Dyson. Tal er det ene, praksis noget andet. Har selv en Dyson og ja, ville til hver en tid ofre pengene på en sådan igen.
P.S. Jeg håber ikke du mener, at en Dyson koster 17.500 kr. (var måske bare en overdrivelse for at fremme forståelsen?!?! )
jul 2008
nej det er den anden støvsuger som bliver nevnt i indlæget... ville utrolig gerne prøve en dyson, og jeg har næsten fået overtalt kæresten, da jeg mener at det er meget nemmere når jeg har en poseløs maskine, da jeg ikke kan få de korekte poser til den jeg har mere. dyson er (så vidt jeg har set) slet ikke så dyre i forhold til så mange andre støvsugere...
det lyder intrasant det du skriver om sugestyrken, jeg har ikke rigtig kunne finde noget om det. desværre.. arbejder du ved dyson? jeg kan nemlig se at der er en stor og en lille model men hvad er forskellen
jun 2008
Jeg kan heller ikke helt blive klog på forskellene på de forskellige modeller. Ved nogen af dem - DC20 og opefter - kan man rulle slangen rundt om støvsugeren - ved de andre er det traditionel opbevaring.
Du skal bare vise din kæreste støvsugeren og sige, at man føler sig lidt "Ghost-busters" - agtig, fordi den ser så spøjs ud. Det kan få enhver drengerøv frem i ham, haha!
okt 2008
jul 2008
ja det har du ret i.. det trick tror jeg at jeg vil bruge...
hjælp til valg at støvsuger evt dyson?